Díky bohu, že jsem chlap

pátek 7. srpen 2009 15:23

Není pochyb o nadřazenosti ženské mysli, nad myslí mužskou. Šok a údiv - to jsou emoce které často prožívám v některých rozhovorech s opačným pohlavím, krásným pohlavím. Neuvěřitelné "víceúrovňové", komplexní ženské myšlení bylo i inspirací pro tvůrce jedné reklamní kampaně na jisté pivo. Série všeříkajících reklamních diagramů, které mimo jiné ukazují, že reklama na pivo nemusí být vždy tupě hospodská řachanda - jak nám ji nabízejí čeští kreativci (Budvar, Staropramen, Zlatopramen atd.).  Reklama na pívo může být i inteligentní zábava.   

Přesto, že ženám tu složitou myšlenkovou strukturu trochu závidím, při pohledu na níže uvedené diagramy jsem přece jen rád, že jsem muž.

New_Add_01.jpg

New_Add_03.jpg 

Add_02.jpg
Karel Šec

Sylvie MatlochováDiky, Zasmála jsem se17:507.8.2009 17:50:11
marekVtipné, ale silně zjednodušené.17:057.8.2009 17:05:42

Počet příspěvků: 2, poslední 7.8.2009 17:50:11 Zobrazuji posledních 2 příspěvků.

Karel Šec

Karel Šec

Nové filmy, knihy a hudba které mě zaujaly.

Od malička mám rád filmy a hlavně kino. Budu rád když Vám něco z toho co zde píši pomůže vybrat správný film na který zajít, nebo knihu kterou si přečíst. Nechci filmy "recenzovat", spíš psát o dojmech, které ve mně vzbudily.

REPUTACE AUTORA:
0,00

Seznam rubrik

Tipy autora

tento blog
všechny blogy

Co právě čtu

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky